Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ

Μπήκα για να μάθω νέα της Λυδίας και πέρασα κι από δω, για να απολογηθώ. Λοιπόν
23-1 Φιλοσοφία της Ιστορίας
24-1 Στοιχεία Λογικής και Θεωρίας Συνόλων
25-1 Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία ΙΙ (Το περάσαμε όλοι, 4 όλοι κι όλοι, προφορικά, άλλαξε το μάθημα, δεν υπάρχει, βρέθηκε ένας καθηγητής μας εξέτασε και είπε "δεν είστε καλά διαβασμένοι" δαγκώθηκα να μην πω "γιατί εσείς το διδάξατς καλά;" Τελικά μας είπε πως θα το περάσουμε όλοι αλλά όχι με μεγάλους βαθμούς, από την κίνηση του χεριού του μάλλον μάζεψα ένα έξι.
28-1 αρχαία Ελληνική γλώσσα και Λογοτεχνία Ι. Αυτό διδάσκεται και αυρίο θα περιγράφω τα κατορθώματα του Πλάτωνα...
29-1 Φιλοσοφία της Επιστήμης ΙΙ, αυτό είναι 50 σελίδες σημειώσεις, αλλά θα προτιμούσα 500 βιβλίο

Το υπόλοιπο πρόγραμματης εξεταστικής θα σας τοα αναρτήσω σιγά σιγά μέχρι 18-2 που τελειώνει.
Νομίζω πως και τα άλλα δύο που έχω δώσει τα έχω περάσει.
Η καθηγήτρια στο Φιλοσοφία της Ιστορίας βάζει 0,1,2,3,5,6, εγώ 0,1,2,3 δεν έγραψα, άρα περνάω..
Αυτά, ας διαβάσω τώρα τις κριτικές του Πλάτωνα!

3 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ψυχή μου, καλή επιτυχία να έχεις και μην αγχώνεσαι.
Θα σκεφτείς ....δε διαβάζεις εσύ κυρία μου, εγώ παιδεύομαι...

Μην αγχώνεσαι γιατί αν το καλοεξετάσεις δεν έχει και τόση σημασία, μπρος στο δράμα που περνούν ορισμένοι άνθρωποι.
Το πετσοκόβουν το κοριτσάκι αύριο...πονάει η ψυχή μου.
Πώς να χαμογελάσει αυτό το παιδί, με ένα κεφάλι που δεν το ορίζει..
Τουλάχιστον να είναι επιτυχής ούτη η επέμβαση...

Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

magsoulini είπε...

Δεν αγχώνομαι, απλά διαπιστώνω ότι μου αρέσουν τα μαθηματάκια και κάνω ένα γρήγορο διάβασμα, ενώ θα ήθελα να τα διαβάσω πιο αναλυτικά και χαλαρά. Από χόμπι το σπουδάζω και με ενοχλεί που δεν του αφιερώνω το χρόνο του.
Για την Λυδία αγχώνομαι, πέρασα και μια ίωση στα γρήγορα και δεν μπόρεσα να πάω να τη δω. Θα πάει καλά πιστεύω, αλλά όσα περνάει δεν είναι για παιδιά, ούτε για μέγάλους.
Φιλιά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Επιτρέπεται το επισκεπτήριο και σε άλλους πέραν των δικών της;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές