Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

Έχει διάβασμα...






Μιας και άλλαξα, μετά από παρότρυνση της Γλαρένιας, τη φωτογραφία του γάτου, να μην κρύβεται στο τέλος της σελίδας, είπα να πρόσθεσω άλλη μία. Είναι βιβλιοφάγος, ιδιαίτερα τις σημειώσεις τις μασάει και τις κάνει σκουπιδάκια. Τα βίβλια αν είναι ανοιχτά, ξαπλώνει πάνω τους και θέλει να κοιμηθεί με τις ώρες!

Τι κι αν έχουν τα μπαλκόνια χρώματα και λουλούδια, το magsoulini είναι αδιάφορο, μέχρι και το σπουργητάκι που έρχεται να πιεί νερό στις γλάστρες, τον κοροϊδεύει, όταν το βλέπει μπαίνει στο σαλόνι, τα περιστέρια άνετα τρώνε το φαγητό τόυ αν το βρούνε στο μπαλκόνι κι αυτός απλά με κοιτάζει και μου κάνει νιαου!

10 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Ειδες;
Ειδες γιατι λεμε τωρα.."ειναι γατα";
Γιατι απο γατο,μην περιμενεις και πολλα!
Ειναι αφασια!
Την καλησπερα μου και καλη συνεχεια στο διαβασμα!
Υγ ..αλλα, καπου πρεπει να βαλεις ενα τελος βρε κοριτσι!

magsoulini είπε...

Λίγο πριν την ανάρτηση βεβαιώθηκα για το επομένο masteraki, μετά την αποφοίτηση από το ΜΙΘΕ τον Σεπτεμβριο, χαχαχα! Μου αρέσει, απλά φέτος αποφάσισα να κάνω τα 3 χρονια σε ένα και για αυτό κουράστηκα, αλλιώς μια χαρά είναι!
Είναι γάτος του σαλονιού και ιππότης στις γατούλες!
Μα γιατί να βάλω τέλος στα πτυχιάκια μου;
Καλά θα κάνω τακτικές αναρτήσεις για να μη λέτε και λέω πως φταίει το διάβασμα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ, όχι επειδή σε παρότρυνα εγώ αλλά επειδή ήταν κρίμα το magsoulini να μένει κρυμμένο. Και δες, πήρε ζωή, χρώμα το μπλογκ σου, είναι πολύ πιο οικείο και φιλικό.

ΕΥΓΕ ΣΟΥ με τα διαβάσματα και τη θέληση, την υπομονή και το κουράγιο σου να προχωράς.
ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

magsoulini είπε...

Να σαι καλά Γλαρένια μου!
Πράγματι, έβαλα τις εικόνες από την καθημερινότητά μου και στο blog, τα τριαντάφυλλα καλά κρατούν, αν και ο διαβαστερός γάτος είναι στο παλιό γραφείο, με τον ίδιο τρόπο τεντώνεται, όπου βρει βιβλίο!
Κι όπως είπα είμαι πιο τακτική!

πολλά πολλά φιλιά!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Από καλό φθινόπωρο , μέχρι μια καλή μέρα χωρά και καλό μήνα και καλή εβδομάδα.Όλα να είναι καλά.

magsoulini είπε...

Ευχαριστώ κι ανταποδίδω Επίκουρε,ή πρώτη μέρα του Φθινοπώρου, του μηνά, τις εβδομάδας ξεκίνησε πολύ καλά, ΕΓΙΝΑ ΘΕΙΑ, με μια πανέμορφη ανηψούλα, υγιέστατη! Είναι το πρώτο μου ανηψάκι από τον αδερφό μου και είμαι πολύ χαρούμενη!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Χαίρομαι ιδιαίτερα. Και σαν θεία 'magsoulini' το μωρό θα είναι διπλά τυχερό.Με υγεία και χαρά να την δείτε να μεγαλώνει.
Καληνύχτα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Εεεε! Τί έγινε!!!
Σαράντησε θεία το ανηψούδι , δεν θα το βγάλεις μια βόλτα!!!
Εύχομαι να είναι όλα καλά magsoulini.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Είδα σχόλιό σου στον Ναυτίλο και χάρηκα.
Ελπίζω να είσαι καλά.

magsoulini είπε...

Ευχαριστώ επίκουρε, καλά είμαι, πολύ κουρασμένη αλλά και γενικά χαρούμενη!