Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

ΑΝΟΙΞΗ!!!

Μ΄αρέσει αυτή η εποχή, επιτέλους περισσότερο φως, χρώματα, γιασεμιά, τι κι αν έχει βροχούλες, αιξιοδοξία εισπράτω. Πάλι χάθηκα σε σελίδες βιβλίων κι υποχρεώσεις, συνήθως ευχάριστες, που διεκδικούν από το χρόνο μου. Ρίχνω συχνά μια φευγαλέα ματιά σε λίγα blogs, αλλά η κούραση δεν μου επιτρέπει ούτε ένα σχόλιο.
Το πτυχίο του ΜΙΘΕ το πήρα το Σεπτέβρη, αλλά ξεχάστηκα και δεν πήγα στην ορκομωσία του 28/2 !!!
Η ανηψιά μου είναι το πιο γελαστό παιδί, φατσούλα με βλάμμα διερευνητικό, φοράει χαμόγελο και κάνει ότι θέλει. Αυτό το παιδί δεν γκρινιάζει γελάει κι επιμένει να γίνει το δικό της με γέλιο. Αφοπλιστικό είναι να αντισταθείς στο γέλιο ενός παιδιού, οπότε δεν έχεις επιλογή, εκτελείς παιχνιδάκια και τραγουδάκια υπάκουα!

23 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Τί πιό όμορφο από την ύπαρξη στην ζωή μας ενός παιδιού, δικό μας ή του αδεκφού μας, δικό μας πάλι είναι.
Η απόλυτη ευτυχία, περνά μέσα από το χαμόγελό τους.
Η ώρα που χαμογελούν, είναι η ώρα της απονομής όλων μας των πτυχίων.
Να είστε καλά και να την χαίρεστε.
Μια άνοιξη αρκεί, για να μας κάνει αισιόδοξους?

magsoulini είπε...

Τη χαιρόμαστε όλοι τη μικρή, είναι και πρώτο παιδάκι, ανηψάκι, εγγονάκι, οπότε για όλους μας αποτελεί καινούργια και πολύ γλυκια εμπειρία σχέσης.
Αρκεί και μια άνοιξη να μας κάνει αισιόδοξους αν ξέρουμε να χαιρόμαστε πολύ ακόμη και με τα πιο απλά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Και το πρώτο δισεγγονάκι για την απίθανη γιαγιά σου.
Παντα χαρές και επιτυχίες να εισπράττεις από τη ζωή σου και τους δικούς σου ανθρώπους
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

magsoulini είπε...

Γλαρένια η απίθανη γιαγιά σε ένα μήνα περιμένει το πέμπτο δισεγγονάκι της,το μεγαλύτερο είναι 22 χρονών, το επόμενο 19 (αυτός κι αν της έχει αδυναμία, κόντρες μαζί μου κάνει), το επόμενο 6, η μικρή μας μόλις 7,5 μηνών και σε λίγο καιρό άλλη μία μικρή από τη μικρότερη εγγονή της!
Καλό Πάσχα και καλές γιορτές και σε σένα, ευχαριστώ για τις ευχές σου, πολλά φιλιά!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλημέρα, καλή εβδομάδα.
Στην καρδιά της άνοιξης πιά, αρχίζει να φτερουγίζει και η δική μας.
Κι έχει τόσες αφορμές!

magsoulini είπε...

Καλή εβδομάδα Επίκουρε!
Είναι απαραίτητες όλες οι αφορμές κι οι πιο απλές αιτίες να χαρούμε την άνοιξη. Νομίζω πως ήτανε το 1996, ήμασταν φοιτητές ψάχναμε και τη νιοστή ευκαρία να γιορτάσουμε κάτι, έτσι μια αφορμή. η Άννα πέταξε την ιδέα, ας γιορτάσουμε την Άνοιξη και σε λίγες ώρες ένα αυθόρμητο χωρίς υποχρεώσεις πάρτυ,ήτανε σε εξέλιξη...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και με το καλό η Πρωτομαγιά.

Εώ πάντως σήμερα, άναψα καλοριφέρ...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ευχαριστώ και για την εύστοχη επισύμανση και για την διακριτικότητα.
Είναι φανερό, πως υπάρχει ένα κανάλι επικοινωνίας.
Μου φτάνει, για να νοιόθω τυχερός για την επαφή.
Να είσαι τόσο καλά, όσο και οι άνθρωποι που αγαπάς.

magsoulini είπε...

Διακριτικά κι ανάλαφρα θέτεις κι εσύ την παρουσία σου κάθε φορά ακόμη και στο δικό σου ιστολόγιο και την καθιστάς διάφανη...Είναι ώραιο να νιώθουμε, πως επικοινωνούμε με ανθρώπους ακόμη και μέσα από το διαδίκτυο. Ευχαριστώ και γω για τα σχολιά σου, να σαι και συ καλά!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Με όλο το θάρρος...
Η επίσκεψή μου,είναι πρόσκληση σε μια ποιητική βραδιά.
Στις 2 Αυγούστου στο Παλαιόκαστρο Χαλκιδικής, στον προαύλιο χώρο του σχολείου του παλιού οικισμού.
Πιθανόν να είσαι κάπου μακριά.
Μα, θα ήθελα να έχω κοινό αυτήν την βραδιά, όλους όσους εκτιμώ.
Έστω και νοερά.
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Magsoulini ...

magsoulini είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, πιθανότατα θα είμαι Αθήνα καθώς μέχρι Παρασκευή δουλεύω... Νοερά μπορώ να είμαι εκεί...Είμαι σίγουρη η βραδιά θα είναι υπέροχη κι εύχομαι να συνεχίσει υπέροχα κι όλος ο Αύγουστος

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Μια βραδιά ποίησης , που αποτυπώθηκε σε βιβλίο , σε cd και σε dvd πρέπει να έρθει στα χέρια σου.
Στείλε μου ένα εmail αν θες;
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

magsoulini καλό μήνα!
Εχάθεις!!!

magsoulini είπε...

Καλό μήνα, ο Οκτώβρης ήτανε πολύ δύσκολος έχασα δύο πολύ πολύ αγαπημένους ανθρώπους μου, την υπέροχη γιαγιά μου και τον πλέον αγαπημένο θείο μου...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Σαν έρχεται η ώρα τελικών αποχαιρετισμών, τα λόγια χάνουν την αξία τους.
Και μόνο τα βλέμματα μπορούν να μιλήσουν.
Έτσι μου είναι δύσκολο να διατυπώσω με λόγια τις σκέψεις μου.
Δύναμη και αγάπη για όλους που βρίσκονται δίπλα σου.
Καληνύχτα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Χριστούγεννα...
Άλλοι γιορτάζουν, γιατί έτσι έμαθαν!
Άλλοι, γιατί έτσι τους είπαν!
Εγώ, γιατί γεννήθηκα!
Και είναι μακριά η άνοιξη για να περιμένω ανάρτηση!
Να χαίρεσαι όσους αγαπάς Magsoulini!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αν θα μπορούσα να σου στείλω ένα τραγούδι, ποιό θα διάλεγες;
Επειδή μπορώ, αν ακούσεις την εκπομπή μου στο ιντερνετ σήμερα το βράδυ 9 - 11... και κάθε σάββατο θα σου αφιερώσω ένα.
Να είσαι καλά.

magsoulini είπε...

Ευχαριστώ πολύ αλλά αν και είμαι απο νωρίς το μεσημέρι στον υπολογιστή γράφοντας τώρα τυχαία μπήκα εδώ κι είναι πια Κυριακή...
Λοιπόν το Ατομική μου ενέργεια της Γαλάνη θα ήτανε Οκ για τη φάση που βρίσκομαι...15ωρα καθημερινά στον υπολογιστή

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

φτου!!!
για μια μέρα μου ξέφυγε η χρονιά.
Αλήθεια το κατάλαβες πως πέρασε ένας χρόνος δίχως ανάρτηση;
Η ατομική ενέργεια πάντως, θα πάει στην εκπομπή με τα καλύτερα ζειμπέκικα.\
Σύντομα.
Θα σ' ενημερώσω.
Καλή άνοιξη Μagsoulini

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλημέρα να πω;
Όλα καλά;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ήρθε η νέα΄Ανοιξη κι εσύ πουθενά...
Εύχομαι να είσαι καλά!!!

Το κοτσιδάκι;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

magsoulini είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΥΝ
Τελικά η Άνοιξη είναι πιο συνεπής από μένα δε χάνεται...Σχετικά καλά, αρκετές και απαιτητικές υποχρεώσεις. Το "κοτσιδάκι έφυγε" 6-10-09...